עוד אחד מהמוזיאונים הלא שגרתיים של נאושימה הוא שיתוף הפעולה בין האמן הקוריאני לי אופן וטדאו אנדו. לי הוא מייסד תנועת מונו-הא (Mono-ha), בית ספר לדברים, תנועת אמנות שקמה בסוף שנות ה-60. הוא מפורסם בזכות יצירותיו הפשטניות המשלבות מושגים מזרח אסיאתיים ומערביים כאחד כדי לתאר שלווה ובהירות.

מוזיאון לי אופן של בעיצובו של טדאו אנדו, By 松岡明芳, CC BY-SA 3.0
הכל התחיל בביאנלה של ונציה בשנת 2007 שם הציג לי אופן תערוכת יחיד. בין הצופים בתערוכה היה סוצ'ירו פוקוטקה, מייסד קרן בנסה ולאחריה חשב על בניית מוזיאון כדי לשכן את עבודתו של לי. פוקוטקה ביקש מטדאו אנדו לתכנן את הבנין כתוספת לפרוייקטים האחרים שלו בנאושימה.
מכיוון שלי אופן וטדאו אנדו ידועים באהבתם למינימליזם ובשימוש בחומרים כמו אבן ובטון, המוזיאון הקטן אך יוצא הדופן הזה מייצג את ההרמוניה ביצירותיהם. הוא ממוקם בעמק מוקף גבעות ואוקיינוס, ומציע מרחב שליו שבו הטבע, הארכיטקטורה והאמנות מהדהדים זה עם זה ומזמינים להתבוננות שלווה ושקטה.
המוזיאון, שחציו בנוי מתחת לקרקע, כדי לא לשבש את הנוף של הים, מציג 15 ציורים ופסלים שיצר לי משנות ה-70 ואילך.
לי אמר עליו: ""זהו חלל שנותן ראייה כללית של עבודתי עד היום עם מינימום של אלמנטים".
פסלים רבים ומרשימים מוצגים בחוץ (קשת צופה לים, מיצב של 2 לוחות פלדה נשענות אחת על השנייה, אובליסק ועוד..).

Porte vers l'infini , 2019, לי אופן, נאושימה
המוזאון נפתח ב-2010, לרגל אירוח טריאנלה לאמנות שהתקיימה באיים. חלק מהיצירות מוצגות בחוץ ומשקיפות על הנוף המרשים.
לא ניתן לצלם בתוך המוזיאון.